۲.۵میلیون مسافر ازطریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اصفهان جابجا شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

۲.۵میلیون مسافر ازطریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اصفهان جابجا شد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

حسین بیغمیان در گفت و گو با ویکی بلاگ اظهار کرد: طی سال‌جاری۲ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۰۱ نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جابجا شده‌اند، این میزان سفر در ۲۵۱ هزار و ۸۵ سرویس ناوگان‌های مسافربری انجام شده‌است.

وی با اشاره به آمار سفرهای درون و برون استانی عنوان کرد: یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۸۹ نفر از مسافرین جابجا شده در استان، سفر درون استانی داشته و همچنین یک میلیون و ۴۷ هزار و ۳۱۲ مسافر به خارج از استان سفر کرده‌اند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: تعداد سفرهای درون استانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال جاری ۱۷۰ هزار و ۶۸۱ بوده و ۸۰ هزار و ۴۰۴ ناوگان مسافربری نیز سفر خارج از استان داشته اند.

بیغمیان درخصوص جابجایی مسافر با ناوگان مینی بوس استان اصفهان گفت: ۸۲۰ هزار و ۸۴۴ مسافر از طریق این ناوگان جابجا شده اند که این تعداد سفر در ۷۴ هزار و ۵۸ سرویس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مینی بوسی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: جابجایی مسافر با ناوگان سواری در سال جاری نیز ۲۵۸ هزارو ۲۸۵ مسافر بوده که توسط ۷۵ هزار و ۸۶۱ سفر کرده‌اند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به تعداد سفر و مسافر ناوگان اتوبوسی حمل‌ونقل عمومی استان اشاره کرد و افزود در سال جاری این بخش از ناوگان ۱۰۱ هزار و ۱۶۶ صورت وضعیت سفر را ثبت کرده و یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۷۲ مسافر را منتقل کرده‌اند.

بیغمیان عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری، شرکت حمل ونقل، ناوگان و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲.۵میلیون مسافر ازطریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اصفهان جابجا شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲.۵میلیون مسافر ازطریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اصفهان جابجا شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.