۳ مدرسه در زلزله کاشمر به‌صورت کامل تخریب و بازسازی شدند

خان‌محمدی در گفت‌وگو با ویکی بلاگ:

۳ مدرسه در زلزله کاشمر به‌صورت کامل تخریب و بازسازی شدند

رئیس سازمان توسعه و تجهیزات مدارس کشور با بیان اینکه 13 مدرسه از تعداد مذکور دانش‌آموز حداقلی داشتند و قدیمی‌ساز بودند، گفت: زمانی‌که روستاها خالی شدند، به این مدارس آسیب جدی وارد شد و سه مدرسه باید به‌صورت کامل تخریب و بازسازی شوند و با حضور خیرین جمعه این کار انجام شد.

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور با بیان اینکه زلزله 5 ریشتری در اعماق کم زمین در کاشمر اتفاق افتاد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، اظهار کرد: این زلزله در دو روستا منجر به تخریب مدارس شده است و 104 مدرسه تحت تأثیر زلزله قرار گرفتند.

۱۰۴ مدرسه تحت تاثیر زلزله کاشمر قرار گرفتند

وی با بیان اینکه 13 مدرسه از تعداد مذکور دانش‌آموز حداقلی داشتند و قدیمی‌ساز بودند، تصریح کرد: زمانی‌که روستاها خالی شدند، به این مدارس آسیب جدی وارد شد و سه مدرسه باید به‌صورت کامل تخریب و بازسازی شوند و با حضور خیرین جمعه این کار انجام شد.

تعمیرات جزئی ۴۵ مدرسه با اعتبارات مطلوب

خان‌محمدی با بیان اینکه ۴۵ مدرسه با اعتبارات خوب تعمیرات جزئی شدند. تجهیزات به‌طور کامل از بین رفته بود و به‌صورت فوری دستورم دادم که سه میلیارد تجهیزات برای این مدارس ارسال شود.

تحصیل دانش‌آموزان در شیفت دوم مدارس ایمن

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور با اشاره به اینکه تکانه‌های زلزله به کامپیوترها، میزها و نیمکت آسیب وارد کرده بود، ادامه داد: دانش‌آموزان در شیفت دوم مدارس ایمنی که در این مناطق وجود دارد، به تحصیل مشغول خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳ مدرسه در زلزله کاشمر به‌صورت کامل تخریب و بازسازی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳ مدرسه در زلزله کاشمر به‌صورت کامل تخریب و بازسازی شدند"، کلیک کنید.