۶ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد کازرون افزوده شد

۶ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد کازرون افزوده شد

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از افزوده شدن ۶ رشته جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری به رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

رهام والی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ اظهار کرد: دانشگاه آزاد کازرون یکی از دانشگاه‌های مطرح از نظر تنوع و تعداد رشته‌های تحصیلی در جنوب غرب کشور است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کازرون بالغ بر ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای و دکترای تخصصی دارد که دانشجویان آن در هفت دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون متذکر شد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، تعداد ۶ رشته جدید روانشناسی، آموزش زبان انگلیسی و مهندسی حرفه‌ای صنایع شیمیایی در مقطع کارشناسی، زبان و ادبیات فارسی و مهندسی طراحی شهری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای زبان و ادبیات فارسی به جمع رشته‌های این واحد دانشگاهی افزوده شده تا در کنار سایر رشته‌ها پذیرای علاقه‌مندان ورود به این واحد دانشگاهی باشد.

والی مطرح کرد: رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در دو سال اخیر به‌صورت تفاهمی و با محور واحد سپیدان نسبت به جذب دانشجو اقدام می‌‌کرد که با تلاش‌های انجام شده و اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این رشته به‌صورت مستقل به نام واحد کازرون در دفترچه انتخاب رشته ورودی‌های ۱۴۰۳ ثبت شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۶ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد کازرون افزوده شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۶ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد کازرون افزوده شد"، کلیک کنید.