96 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

96 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع 145 مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام 96 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام نیا گفت: این مصوبات شامل 301 پروژه است که از این تعداد، 98 درصد پروژه ها اجرایی شده اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست جمهوری 6 هزار و 187 میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و 629 میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل 75 درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور تا تکمیل همه طرح ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا 45 روز آینده به بهره برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که 60 درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: از 23 پروژه دانشگاه علوم پزشکی 18 پروژه به بهره برداری رسیده است و مابقی پروژه ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "96 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "96 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.