باید بر اساس شاخص ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

باید بر اساس شاخص ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

مجید ناصحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ویکی بلاگ، با بیان اینکه انتخابات بزرگ ترین و مهم ترین صحنه ای است که آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند، اظهار کرد: به همین خاطر به هر میزان که نفرات شرکت کننده پای صندوق های رای بیشتر باشد، قطعاً آینده روشنی را برای کشور و به تبع آن استان زنجان متصور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم به هر میزان که در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال و عقلانی داشته باشند و مهم تر از آن به نماینده اصلح رای دهند، سهم بیشتری در تعیین سرنوشت شان خواهند داشت، افزود: نماینده اصلح باید به معنای واقعی کلمه با قوانین و موانع پیش روی آن آشنا بوده و در ذهن خود راهکارهای کلان داشته باشد تا بتواند این راهکارها را به لوایح و در نهایت قوانین تسریع دهنده امور تبدیل کند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: یک نماینده اصلح و با دانش باید با لایه های مختلف جامعه ارتباط و با بخش های مختلف زندگی مردم آشنایی داشته باشد و بتواند برای مشکلات مختلف مردم راهکار ارایه دهد.

ناصحی مقدم با تاکید بر اینکه اگر کاندیدایی بدون داشتن دانش کافی به مجلس راه یابد، موثر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: بی تردید در انتخاب نماینده اصلح باید به این نکته توجه داشته باشیم.

یک نماینده واقعی باید شاخصه هایی چون برخورداری از قدرت تحلیل، پاک دست بودن و تقوا را داشته باشد.

وی در خصوص انتخاب نماینده اصلح مجلس، یادآور شد: در انتخاب نماینده باید حب و بغض های شخصی را کنار بگذاریم؛ چرا که این مساله یک تصمیم سرنوشت ساز بوده و باید بر اساس شاخص ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم.

ناصحی مقدم، اجتناب از تخریب کاندیداها و نیز رعایت اخلاق انتخاباتی را یک اصل مهم برای کاندیداها برشمرد و گفت: اولین کار یک کاندیدا این است که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و به هیچ وجه دیگر کاندیداها را تخریب نکرده و وعده های غیرواقعی به مردم ندهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باید بر اساس شاخص ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باید بر اساس شاخص ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.