انتقام سیمیونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

انتقام سیمیونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

در هفته سی وسوم لالیگا اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بیلبایو بود و در نهایت با پیروزی مقابل این تیم جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ویکی بلاگ، اتلتیکومادرید با پیروزی 3 بر یک مقابل بیلبایو هم رتبه چهارم خودش در جدول را مستحکم تر کرد و هم انتقام شکست مقابل این تیم در کوپا دل ری را گرفت.

شاگردان سیمیونه بازی را خوب شروع کردند و توسط دی پایول به گل رسیدند اما درخشش نیکو ویلیامز اجازه نداد روخی بلانکو پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سیمیونه بهتر از والورده کار کرد و در نهایت میزبان به پیروزی قاطع 3 بر یک دست پیدا کرد. بیلبایو هم با 58 امتیاز و 6 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این بازی اما تحت تاثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید علیه نیکو ویلیامز بود و او با گلزنی و اشاره به رنگ پوستش جواب نژادپرستان را داد. نکته جالب اینکه سران اتلتیکومادرید معتقد بودند رفتارهای وینیسیوس باعث خشم هواداران و شعارهای نژادپرستانه آن ها می شود و امشب ثابت شد این گزاره فقط یک توجیه است و نژادپرستی با لالیگا عجین شده است.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقام سیمیونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقام سیمیونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!"، کلیک کنید.