150 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی جویبار تخصیص یافت – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

150 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی جویبار تخصیص یافت - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، حسین طلا بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از سالن 5 هزار نفره در جویبار با اعلام اینکه برای تکمیل این پروژه 150 میلیارد تومان اعتبار با عنایت ویژه رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.

وی گفت همچنین 100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان مازندران، 30 میلیارد تومان برای استادیوم هفت تیر بابل و 70 میلیارد تومان برای تکمیل سالن شش هزار نفری ساری اختصاص می یابد.

حسن طلا ابراز امیدواری کرد با اختصاص این اعتبار به زودی شاهد افتتاح پروژه 5 هزار نفره جویبار خواهیم بود.

فرماندار جویبار با اعلام اینکه با عنایت ویژه رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل سالن 5 هزار نفره جویبار 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: با تکمیل این سالن آرزوی به حق مردم ورزش دوست جویبار محقق خواهد شد.

کمال رستمعلی بیان کرد: امیدواریم با راه اندازی سالن 5 هزار نفر شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در شهر جویبار باشیم.

وی با تاکید براینکه باید به شهر جویبار نگاه ملی شود، افزود: نونهالان و نوجوانان زیادی از اقصی نقاط کشور برای دیدن آموزش کشتی به سالن های ورزشی این شهر مراجعه می کنند و با توجه به اینکه شهر جویبار ورزشکاران مطرحی را به کشور و دنیا معرفی کرده است می طلبد نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات به این شهرستان شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "150 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی جویبار تخصیص یافت – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "150 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی جویبار تخصیص یافت – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.