شهید رییسی خالصانه و خادمانه بجز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

شهید رییسی خالصانه و خادمانه بجز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قضایی ویکی بلاگ جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در پیامی شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

عروج روح بلند رییس جمهور مردمی و خادم الرضا آیت الله دکتر ابراهیم رییسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به پیشگاه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف ایران تسلیت می گویم. بی شک ملت بزرگ ایران با وجود تجربه داغ ها و شهادت های فراوان آن هم در دوران خدمت و مسیولیت، صبر و بصیرت رویارویی با چنین حوادثی را دارند، اما طبعاً این حادثه ناگوار و ناگهانی، همه ما را در غمی بزرگ فرو برده است که امید است در ذیل عنایات حضرت حق و بصیرت و رهبری دلسوزانه مقام معظم رهبری مدظله العالی از این حادثه ناگوار نیز عبور کنیم.

آیت الله رییسی، رییس جمهور محبوب و مردمی کشورمان در دوران مسیولیت خود در جایگاه مقام اول اجرایی کشور، خالصانه و خادمانه بجز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت و نهایتاً در روز میلاد امام هشتم به سوی حق تعالی شتافت.

خداوند ایشان و همراهان شهیدشان را با سالار شهیدان محشور بفرماید.

بی شک تمامی مسیولان نظام اسلامی در روزهای پیش رو تمام توان خود را برای اداره امور کشور به کار خواهند گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی خالصانه و خادمانه بجز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی خالصانه و خادمانه بجز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.