آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود 

آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود 

ویکی بلاگ/کرمان استاندار کرمان با تسلیت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور مردمی ایران در حین خدمت و در سانحه هوایی گفت: در این حادثه جانسوز، خدمتگزاری صادق را از دست دادیم که کمتر می توان پیدا کرد. 

محمدمهدی فداکار امروز 31 اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت خادم الرضا و خادم جمهور ایران، شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان با تسلیت این ضایعه بزرگ اظهار کرد: ان شاالله خداوند به پاس زحمات صادقانه ای که شهیدان داشتند، ایشان را مهمانان رسول الله (ص) بفرماید. 

وی به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید»، عنوان کرد: با شهادت آیت الله رییسی کارها نباید متوقف شود، مسیر خدمتگزاری ایشان و گره گشایی از کار مردم همچنان ادامه دارد.

استاندار کرمان افزود: ما خدمتگزاری صادق را از دست دادیم که کمتر کسی مانند وی می توان پیدا کرد، اما پایه های انقلاب اسلامی محکم است. 

فداکار در خصوص مراسم سوگواری و عزاداری شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور مردمی ایران گفت: این مراسم و عزاداری با نگاه وحدت افزایی و تقویت روحیه امید در مردم برگزار می شوند.

استاندار کرمان گفت: امیدواریم توفیق ادامه راه شهدا و کار برای مردم را داشته باشیم، کار مردم یک ذره هم نباید بر زمین بماند، تا زمانی که مسیولیت داریم با سرعت پیش برویم.

پایان خبر ویکی بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی، خدمتگزاری صادق بود "، کلیک کنید.