شوق زیارت دوهزارو 464 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی برآورده شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

شوق زیارت دوهزارو 464 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی برآورده شد - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

جمشید سورگی در گفت و گو با خبرنگار ویکی بلاگ اظهار کرد: خوشبختانه در خراسان جنوبی به واسطه همجواری با خراسان رضوی کمتر کسی وجود دارد که در طول عمر خود به مشهد مقدس و زیارت حضرت رضا (ع) سفر نکرده باشد و به عبارتی زیارت اولی باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: در مدت تولید شهید آیت الله رییسی بر آستان قدس رضوی اتفاقات بسیار خوبی نیز برای سفر زیارت اولی ها و کسانی که از دیر زمانی به زیارت مشهد نرفته بودند انجام شد و همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد در این زمینه داشتند.

سورگی با بیان اینکه اردوهای زیارتی کمیته امداد با عنوان «شوق زیارت» انجام می شود، گفت: هر چند در خراسان جنوبی کمتر کسی با عنوان زیارت اولی داریم ولی بسیاری از خانواده ها وجود دارند که مانند عموم مردم سفر حتی به شهر مشهد و استان همجواری چون خراسان رضوی سخت است.

وی گفت: شاید برای عموم خانواده هایی که در بیرجند زندگی می کنند وقتی دور روز تعطیلی در پس باشد به راحتی برای سفر برنامه ریزی می کنند ولی خانواده های نیازمند برایشان اینگونه نیست و به ویژه برای اسکان مشکل دارند.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا اردوهای «شوق زیارت» را برگزار می کنیم تا علاقمندان بتوانند به این سفر زیارتی بروند.

سورگی گفت: تعداد مددجویان اعزامی به اردوهای مشهد مقدس در سال 1402 دو هزار و 464 نفر بوده است و همچنین 79 نفر به اردوی زیارتی قم اعزام شدند.

وی یادآور شد: همچنین در دهه کرامت سال جاری 240 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی با کمک خیرین به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شوق زیارت دوهزارو 464 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی برآورده شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شوق زیارت دوهزارو 464 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی برآورده شد – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.