نوسازی 1800 کلاس درس تخریبی در استان بوشهر – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

نوسازی 1800 کلاس درس تخریبی در استان بوشهر - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی بلاگ، ابراهیم احمدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید عجمیان از مهمترین طرح ها در دولت شهید آیت الله رییسی بوده که درا ستان بوشهر اجرایی شده است.

وی بیان کرد: در این طرح 100 مدرسه با اعتبار 14.4 میلیارد تومان، تجهیز، نوسازی و رنگ آمیزی شده است و امسال 60 آزمایشگاه در 60 فضاهای آموزشی در مدارس استان بوشهر به امکانات آزمایشگاهی مجهز می شود.

احمدی با اشاره به هزار و 806 کلاس تخریبی در استان بوشهر گفت: در دولت شهید آیت الله رییسی توجه ویژه ای به توسعه فضاهای آموزشی شد و در این راستا 862 کلاس تخریبی نوسازی و تحویل شده است. 938 کلاس تخریبی دیگر استان بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می شود.

تدوین سند چشم انداز مدرسه سازی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تدوین سند چشم انداز مدرسه سازی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این سند شش ساله تا سال 1406 بیش از یک هزار و 800 کلاس درس در استان ساخته و تحویل می شود.

احمدی با اشاره به نقش مهم خیرین در امر ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی خاطرنشان کرد: خیرین در امر ساخت مدرسه مشارکت مطلوبی دارند به گونه ای که بیش از 50 درصد فضاهای آموزشی با همکاری خیرین ساخته می شود.

وی خدمات دولت شهید آیت الله رییسی در امر توسعه فضاهای آموزشی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 862 کلاس درس با سرمایه گذاری هزار و 200 میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزشی و پرورش استان بوشهر شده که بی نظیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوسازی 1800 کلاس درس تخریبی در استان بوشهر – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوسازی 1800 کلاس درس تخریبی در استان بوشهر – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.