کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان - خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی بلاگ، سرهنگ حسین باباپور اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری در حال کرمت به سمت تهران می‌باشد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی آن با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران عملیات ویژه به بزرگراه “خلیج فارس” تهران اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه “آزادگان ” تهران مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

باباپور گفت: با توقف خودرو، متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان – خبرگزاری ویکی بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.