فعالیت ۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

نرماشیری اعلام کرد؛

فعالیت ۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ۵ دفتر تقریب مذاهب در این دانشگاه عنوان کرد: نیمی از رؤسای واحد‌های دانشگاهی استان اهل سنت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ویکی بلاگ، جمعی از اعضای اتحادیه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شرق کشور و رؤسای استانی واحد‌های شرق و جنوب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همراه با علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنویی دیدار کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست با بیان اینکه بین این استان و خراسان‌جنوبی عهد اخوت بسته شده است، گفت: با تلاش‌های دکتر طهرانچی و دکتر سروری مجد کار‌های بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان انجام گرفته است.

کامبیز نرماشیری با اشاره به وجود ۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: نیمی از رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سیستان اهل سنت هستند و کنار اهل تشیع همه به کار علمی مشغولند.

به گزارش ویکی بلاگ؛ سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه، علیرضا عزیزی سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی، مصیب داوری دبیر کارگروه تخصصی تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام مجید جابری شورای برنامه‌ریزی علوم دینی اهل سنت شعبه خراسان‌جنوبی با مولوی فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند و جمعی از علمای برجسته اهل سنت استان خراسان‌جنوبی هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت ۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت ۵ دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.